کلیه خدمات کامپیوتر,لپ تاپ,شبکه در محل

خدمات کامپیوتر - نصب شبکه -پشتیبانی شبکه-تعمیر کامپیوتر-کلیه خدمات تعمیر در محل-تدریس خصوصی کلیه دوره های کامپیوتری

کلیه خدمات کامپیوتر,لپ تاپ,شبکه در محل

خدمات کامپیوتر - نصب شبکه -پشتیبانی شبکه-تعمیر کامپیوتر-کلیه خدمات تعمیر در محل-تدریس خصوصی کلیه دوره های کامپیوتری

بک لینک چیست؟ دانلود مقاله

بک لینک چیست؟

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                   26100584(9821+)

 

.

۱۰ روش برای عیب‌یابی شبکه

۱ – استفاده از مدل هفت لا‌یه‌ای OSI

شناخت لا‌یه‌های مختلف شبکه و نحوه ارتباط آن‌ها و همچنین دانستن این که هر وسیله یا ابزار شبکه در کدام لا‌یه از شبکه قرار گرفته است و با کدام لا‌یه و تجهیزات دیگر مستقیماً در ارتباط است، کمک شایانی به تشخیص و پیدا کردن محل عیب می‌نماید. به عنوان مثال، چنانچه Cabling در یک نقطه از شبکه قطع یا شل شده باشد، این مسئله به لا‌یه فیزیکی مربوط می‌شود و به عنوان نمونه چک کردن bridge یا روتر که در لا‌یه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند، هیچ توجیه منطقی ندارد. در جدول ۱ لا‌یه‌ها و تجهیزات و مشخصات مرتبط با هر لا‌یه آورده شده است. (می‌توانید برای اطلا‌ع بیشتر در مورد لایه‌های شبکه به پوستر لایه‌های شبکه ضمیمه شماره ۵۰ ماهنامه شبکه مراجعه نمایید. فایل این پوستر در سایت مجله نیز موجود است


"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                   26100584(9821+)

 

.


 2 – عیب‌یابی جعبه سیاه

عیب‌یابی جعبه سیاه (Black Box)، نحوه مواجه‌شدن با عملکرد یک سیستم پیچیده به عنوان یک سری سیستم‌های ساده‌تر است. ایجاد جعبه سیاه در بسیاری از موارد علمی، کاربر دارد و در عیب‌یابی نیز بسیار مفید است. در این روش نگران جزئیات کم‌اهمیت نیستیم و محتویات پنهانی یک سیستم اهمیت چندانی ندارند و ما بیشتر روی صحت ورودی و خروجی‌های هر سیستم تکیه می‌نمایی

۳ – روش تشخیص تغییر در شبکه

ایجاد یا به وجود آمدن هر گونه تغییری در شبکه را باید به دقت بررسی کرد. به علا‌وه، چنانچه افراد دیگری نیز از شبکه شما استفاده می‌کنند، باید در رابطه با تغییراتی که اخیراً انجام داده‌اند، از آن‌ها پرس‌وجو نمایید. تغییر نیروی کار هم می‌تواند مشکلا‌تی را در شبکه ایجاد کند؛‌به‌ویژه این‌که افراد در ثبت رخدادها و رویدادها معمولا‌ً بی‌نقص عمل نمی‌کنن

۴مستندسازی

در اختیار داشتن نقشه شبکه بسیار مهم است. معمولا‌ً شبکه‌های غیرمستند، مبهم و غیرقابل درکند. مستندات شامل نقشه کاربردی شبکه، مستندات فیزیکی (اطلا‌عات سیم‌کشی‌ها و…)، مستندات منطقی (Logical) که بخش‌های غیرفیزیکی یا مجازی شبکه مانندVLAN را نشان می‌دهد، برچسب‌گذاری کابل‌ها و دستگاه‌ها

(Labeling) و … را شامل می‌شود.

همچنین ثبت رویدادها، هنری است که حل بسیاری از مشکلا‌ت بعدی را آسان‌تر می‌نماید. می‌توان در کنار هر دستگاه مانند سرور، سوییچ یا مسیریاب، هر کار انجام گرفته در مورد آن‌ها را به همراه زمان انجام آن یادداشت کرد. در مورد یک شبکه غیرمستند نیز حتی‌المقدور باید مستندسازی را در هر مرحله‌ای شروع کرد و این کار به نظم و سرعت در عمل کمک شایانی خواهد کرد.

۵ – روش تقسیم‌بندی

تقسیم‌بندی یک شبکه باعث می‌شود کنترل آن آسان‌تر شود. در واقع منطقه‌بندی مشکل

(Problem Localization) هنگامی است که شما نمی‌دانید دقیقاً از کجا به جست‌وجوی مشکل بپردازید. منطقه‌بندی سریع مشکل، اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا هیچ‌کس نمی‌خواهد صدها دستگاه را به عنوان منبع بالقوه‌ای از مشکلا‌ت بررسی کند.

۶مقایسه با مواردی که درست عمل می‌کنند

چنانچه یک نمونه شبکه خراب‌شده دارید، می‌توانید با مقایسه آن با نمونه‌ای که درست کار می‌کند، روش سریعی برای تشخیص دقیق خرابی پیدا کنید. این کار می‌تواند در مورد مقایسه ترکیب‌بندی سرورها و همچنین وسایل سخت‌افزاری نظیر مسیریاب‌ها، سوییچ‌ها و … نیز به کار رود. بررسی مقایسه‌ای زمانی خوب عمل می‌کند که شما بخواهید سایر موضوعات شبکه مانند تنظیمات کاربر و ترکیب‌بندی‌های ایستگاه کاری را نیز بررسی کنید. گاهی، اگر مشکلی را در یک ترکیب‌بندی خاص عیب‌یابی کرده باشید، می‌توانید آن را کاملا‌ً با یک ترکیب‌بندی که عملکرد خوبی دارد، جایگزین کنید.

۷فرمان‌های عیب‌یابی ipconfig و winipcfg در ویندوز

ترکیب‌بندی اصلی IP با استفاده از ipconfig (در خانواده ویندوز NT) و winipfg (در خانواده ویندوز ۹x) نشان داده می‌شود. این دو فرمان به شما امکان می‌دهند اجازه نامه DHCP خود را تجدید یا ترخیص نمایید یا این‌که اطلا‌عات اصلی TCP/IP را نمایش دهید. در اینجا برخی دیگر از فرمان‌های مفید مختص خانواده ویندوز NT (اکس‌پی‌و۲۰۰۰) ارائه شده‌اند.

 

●ipconfig‌/‌all: همه اطلا‌عات ترکیب‌بندی، نه فقط نشانی IP و نقاب (Mask) شبکه را نشان می‌دهد.

● ipconfig/release: نشانی‌های DHCP را برای همه آداپتورهای شبکه آزاد می‌کند (برای پرهیز از آزاد‌شدن همهِ نشانی‌ها نام یک آداپتور مشخص را وارد کنید.)

●‌‌ipconfig/renew: نشانی‌های DHCP را برای همه تطبیق‌گرها باز می‌کند.

●‌‌ipconfig/flushdns: فقط در ویندوز ۲۰۰۰ و بالا‌تر یکباره نهانگاه (Cache) محلی DNS را توسعه می‌دهد. اگر شماDNS را تغییر داده‌اید و لا‌زم است آن را تا این ایستگاه کاری تعمیم‌دهید، سوییچ مزبور بسیار سودمند خواهد بود. (اگر آن را تعمیم ندهید، تغییر مزبور برای لحظه‌ای در ایستگاه شما نشان داده نخواهد شد).

●ipconfig/display dns: فقط در ویندوز ۲۰۰۰ و بالا‌تر نهانگاه DNS را نمایش می‌دهد.

۸ – برخی از فرمان‌های اصلی خطایابی در TCP/IP و شبکه

Arp‌-a: جدول تبدیل نشانی Mac به IP را نشان می‌دهد.

netstat‌-rn: جدول مسیریابی TCP/IP را به طور عددی نشان می‌دهد.

netstat-an همه سوکت‌های TCP/IP مورد استفاده را به طور عددی برای همه کلا‌ینت‌ها و سرورها نشان می‌دهد.

(Ping Address (Hostname اتصال اصلی IP را با Hostname یا Address بررسی می‌کند.

مراحل Ping به ترتیب می‌تواند به این شکل باشد:

 

مرحله۱‌:Ping کردن نشانی حلقه برگشتی (ping 127.0.0.1)

 

مرحله۲: Ping کردن نشانی IP ایستگاه کاری

 

مرحله۳: Ping کردن نشانی IP یک ایستگاه کاری دیگر در یک بخش

 

مرحله۴: Ping کردن مسیریاب محلی

 

مرحله۵: ping کردن سرور از طریق نشانی IP و نام (Tracert Address (Hostname مسیری که یک بستک (Packet) از ایستگاه کاری تا Hostname یا Address طی می‌کند را ردیابی می‌نماید. هر مسیریابی که بستک مزبور از طریق آن به سمتHostname یا Address می‌رود را نشان می‌دهد.

netsh: برنامه سودمند خط فرمان تعاملی که به شما امکان می‌دهد ترکیب‌بندی لا‌یه شبکه را فهرست کنید و آن را تغییر دهید.

net session: همه جلسات شبکه‌سازی ویندوز که در این دستگاه فعال هستند را نشان می‌دهد (نظیر اشتراک‌گذاری و …)

net share: همه اشتراک‌گذاری‌های ویندوز که در این دستگاه قابل دسترس هستند را فهرست می‌کند. همچنین در صورت داشتنWindows Resource Kit با استفاده از فرامین آن می‌توان در بسیاری موارد خطایابی‌های دقیقی انجام داد. Ressouce Kit نه تنها منبعی از ابزارها به شمار می‌آید،‌بلکه یک منبع عالی به عنوان دانش اضافی ویندوز است.

 

۹ – تحلیلگرهای پروتکل

استفاده از تحلیلگرهای پروتکل (Protocol Analyzer) در حلا‌جی و تحلیل مشکلا‌ت شبکه بسیار سودمند است. یک تحلیلگر پروتکل ابزاری است که به بستک‌های موجود در بخش اشتراکی شبکه گوش می‌دهد، آن‌ها را از حالت رمز خارج می‌نماید و به شکل فرمت قابل خواندن برای انسان تبدیل می‌کند.

دو نوع اصلی از ابزارهای تحلیل پروتکل عبارتند از:

● تحلیلگرهای بستک (Packet analyzer): بستک‌های موجود در سیم را می‌گیرند، آن‌ها را برای تحلیل بعدی ذخیره می‌کنند و چند تحلیل آماری را نیز انجام می‌دهند، ولی این کار اصلی آن‌ها نیست.

●‌ تحلیلگرهای آماری (Statistical analyzer): کار اصلی آن‌ها جمع‌آوری داده‌های کمی است تا بعداً بتوانند درباره روش‌های مختلف آماری گزارش دهند، ولی معمولا‌ً بستک‌ها را برای تحلیل بعدی، ذخیره نمی‌کنند.

اکثر تحلیلگرهای بستک دو حالت عملیاتی دارند:

●‌ ‌حالت Capture/monitor (مانیتور / تسخیر)

●‌ ‌حالت Decode (رمزگشایی)

در مرحله تسخیر،‌تحلیلگر می‌تواند اطلا‌عات آماری، شامل تعداد خطاهای هر ایستگاه، تعداد بستک‌های دریافتی/‌ارسالی توسط هر ایستگاه، ضریب بهره‌وری از شبکه (میزان ازدحام در شبکه) و …. را جمع‌آوری نماید.

تحلیلگرهای بسیارخوب، با نشان دادن نمودارها به شما امکان می‌دهند در مرحله تسخیر، برحسب ایستگاه فعال‌تر و سایر موارد، عمل مرتب‌سازی را انجام دهید. در مرحله رمزگشایی، داده‌های خاصی که تحلیلگر به دست می‌آورد را بررسی می‌کنید. لا‌زم به ذکر است استفاده از تحلیلگر متناسب با نوع شبکه اهمیت زیادی دارد. مثلا‌ً اگر یک شبکه FDDI قدیمی و بدقلق داشته باشید، از تحلیلگر خاص اترنتی که اتفاقاً با FDDI هم کار می‌کند، استفاده نکنید. بدین منظور بهتر است یک تحلیلگر مختص FDDI را به کار ببرید.

نکته جالب توجه در مورد تحلیلگرها این است که اگر دارای کارت شبکه مناسبی باشید (یعنی یک کارت شبکه کنجکاو که قادر به شنیدن همه بسته های شبکه است) این تحلیلگرها می‌توانند در اکثر پی‌سی‌ها اجرا شوند. برای دانلود یک تحلیلگر رایگان می‌توانید به سایت مراجعه کنید.

۱۰ – ابزارهای مدیریت شبکه

دست آخر این‌که، ابزارهای مدیریت شبکه نیز نقشی مهم در عیب‌یابی و شناسایی شکل شبکه‌ها ایفا می‌کنند. مدیریت شبکه در واقع در بهترین شکل آن، شامل ترکیب‌بندی و دیده‌بانی دوردست Remote Monitoring) RMON)شبکه می‌شود که به شما امکان می‌دهد علا‌وه بر انجام اصلا‌حات نهایی از راه‌دور، سالم‌بودن شبکه خود را نیز ارزیابی کنید.

آیا به دنبال پشتیبان برای نگهداری شبکه و کامپیوتر سازمان خود می گردید؟ شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ Service & Help Desk

آیا به دنبال پشتیبان برای نگهداری شبکه و کامپیوتر سازمان خود می گردید؟ شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ Service & Help Desk

اگر به دنبال پشتیبان برای نگهداری شبکه و هلپ دسک سرویسهای کامپیوتری Service & Help Desk Support سازمان کوچک، متوسط و بزرگ خود می گردید ما شرکت فنی مهندسی نتمارک، با تجربه 7 ساله در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی کامپیوتر و سرویس های شبکه مناسب شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ Service & Help Desk Support
 به عنوان یک صاحب کار یا کارفرما مسلمآ نمی خواهید که نگران سرویسها و سروهای شبکه و یا سستم های رایانه های خود باشید. اما بدون یک پشتیبانی قابل اطمینان و مستمر، ممکن است سازمان و یا شرکت شما درگیر اختلالات احتمالی شود. از طرفی استخدام یک نیروی داخلی برای پشتیبانی از سیستم های نرم افزاری و کامپیوترهای شبکه ممکن است برای شما گران تمام شود، همچنین با استخدام یک نیرو نمی توانید تخصص و تجربه کافی و لازم، مطابق با تکنولوژی روز دنیا را در اختیار بگیرید.

شرکت معتبر پشتیبان شبکه و کامپیوتر نتمارک
شرکت پشتیبان شبکه نتمارک  می تواند راه حل کامل برای شبکه و رایانه های شما باشد. ما میتوانیم بخش انفورماتیک داخلی شما باشیم. با بخشی از هزینه هایی که برای استخدام نیرو می پردازید. بعلاوه شما تمام مزیت ها، مشاوره و راهنمایی های لازم را در هر برهه ای از زمان بدست خواهید آورد.

شرکت خدمات انفورماتیک و فناوری اطلاعات نتمارک به مدت 7 سال است که پشتیبانی و سرویس و نگهداری شبکه و رایانه های شرکت ها ی مختلف را عهده دار است. ما بیشتر از ۱۵ مهندس و کارشناس خبره در زمینه های مختلف IT را همراه خود داریم و ما در زمینه های تخصصی IT مهارت های کاملی بدست آورده ایم. بنابراین شما می توانید بهترین مساعدت و کمک را همواره در کنار خود داشته باشید و مطمئن باشید که ما کارهای شما را به دیگران نمی سپاریم. ما می توانیم تمامی نیاز های شما را برآورده کنیم و شما فرصت بیشتری برای تمرکز به تجارت اصلی خود خواهید داشت. ما میتوانیم با استفاده از هر راهکار ممکن، از طراحی شبکه داخلی شما گرفته تا نگهداری کامپیوترهای شما به شما و تجارت شما کمک کنیم.

خدمات نگهداری از سیستم IT و پشتیبانی سرویسهای فناوری اطلاعات شرکت خود را به ما بسپارید. نتمارک هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت.
شرکت پشتیبان شبکه و کامپیوتر نتمارک در زمینۀ IT راه حل های جامع و کاملی در راستای بهره وری شبکه به شما ارائه می دهد. به جهت مدیریت شبکه و یا نگهداری از بخش های کلیدی سیستم IT شما. ما یک طرح پشتیبانی برای شما طراحی خواهیم کرد که در خور محیط شما باشد و کلیۀ نیاز های شما بلکه هم بیشتر را پوشش دهد. ما از تمامی سیستم های شما نگهداری می کنیم، سرورها، تجهیزات شبکه ، کامپیوترها و سرویسهای نرم افزاری مالی و حسابداری شرکت و سازمان شما را.

میتوانیم سیستم IT شما را کنترل کنیم، هم کنترل از راه دور (Remote) و هم بوسیله حضور در محل و تمامی مشکلات شما را پیش از اینکه باعث بروز اختلال شوند برطرف سازیم.

این موارد را در سریعترین زمان از شرکت معتبر پشتیبان شبکه نتمارک بخواهید:
ارائه پیشنهادات جهت بهینه سازی سیستم شبکه موجود
ارائه خدمات رایگان جهت بهینه سازی سیستم موجود
رفع عیب سیستم در کوتاه ترین زمان ممکن

پشتیبانی تلفنی شبکه و کامپیوترها:
شما در تمامی ساعات اداری از سیستم پشتیبانی تلفنی ما بهره مند خواهید شد.بیشتر مشکلات از طریق راهنمایی تلفنی قابل حل هستند به شرط آنکه نیروهای فنی نتمارک پشتیبان شما باشند.شما می توانید با این شماره ها تماس بگیرید: 26100584 – 021

پشتیبانی در محل و پاسخگویی فوری:
ما برنامه زمانبندی شده ای جهت بازدید دوره ای از سیستم های شما فراهم خواهیم کرد. برای ارائه سرویس های معمول و مورد نیاز بستر شبکه و کامپیوترهای شما این امر ضروری است و خدماتی از قبیل گردگیری سیستم و چک کردن سرعت سیستم و یا نیاز به Update شدن کامپیوترها و غیره ارائه خواهد شد. البته در مواردی هم که مشکلات ناگهانی پیش می آید در سریع ترین زمان ممکن کارشناس به محل شما اعزام خواهد شد.

یکی از مشکلات موجود در سیستم های کامپیوتری که همواره باعث میرایی زودرس دستگاه ها می شود گرد و خاک است، گرد وخاک به هر صورت وارد کامپیوتر می شود و اگر چنانچه هر چند وقت یکبار سیستم تمیز نگردد باعث گرم شدن بیش از حد فضای داخل کیس می شود که خرابی سیستم را موجب می گردد. طرح سرویس ادواری علاوه بر برطرف کردن مشکلات موجود شامل گرد گیری سیستم ها نیز می باشد تا از خرابی های ناشی از گرد و غبار داخل سیستم جلوگیری شود.

طرح سرویس ادواری سیستم های کامپیوتری:
هدف ما از پشتیبانی سیستم های کاربران، ایجاد سیستم یا شبکه ای است که برای مدت زمان طولانی با حداقل ایرادات فعال بوده که طول عمر سیستم ها در ان حائز اهمیت است. برای دستیابی به این مهم نیاز است تا به صورت دوره ای به سیستم ها رسیدگی شود که این مورد خارج از بحث رفع عیب می تواند باشد. به صورت دوره ای کلیه سیستم ها باز بینی می شوند و اگر مشکلاتی توسط کارشناس دیده شود که کاربر از ان بی اطلاع است رفع شده ودر صورت وجود راه کاری برای بهتر شدن سیستم با توجه به نیاز کاری مشترک تحت عنوان پیشنهاداتی ارائه می گردد. همچنین کلیه سیستم ها گردگیری می شود و درب های کیس ها پلمپ می گردد تا از دسترسی به داخل ان هم جلوگیری شود.

در برخی از موارد شبکه ای گسترده شده و تعدادی کامپیوتر متصل مشغول کارند. اما مشکلات از قبیل کندی سیستم ها،اختلال در ارتباطات و… باعث محیطی غیر قابل اطمینان برای کار می شود که کاربران به مرور زمان مجبور به تحمل شرایط می شوند. پس از بازبینی شبکه و سیستم ها و یافتن مشکلات موجود که معمولاً تکراری نیز هستند ظرف مدت کوتاهی می توان برای همیشه از اینگونه مشکلات رهایی یافت.

در مواردی دیگر مشکلات اختلالات موجود در شبکه ها نیست. به عنوان مثال شبکه ای داریم و تعدادی کاربر که این در این شبکه اینترنت نیز share می باشد وهمه کاربران به صورت مساوی از اینترنت استفاده می کنند.ما می توانیم با استفاده از سرویس های جانبی پهنای باند مربوط به هر کامپیوتر را جدا تعیین کنیم و همچنین در صورت نیاز یک log کلی از فعالیت های کاربر داشته باشیم.

پورتال مشتری و ثبت مشکلات سیستم ها و سرویسهای رایانه ای:
در شرکت معتبر پشتیبانی شبکه و کامپیوتر نتمارک ما ارتباط با شرکت را برای شما آسان نموده ایم. شما می توانید برای تغییر مشخصات خود و یا تغییر برنامه زمانبندی سرویس دوره ای خود و حتی برای اعلام یک خرابی و اعلام نیاز برای حضور کارشناس در سایت شما با وارد کردن یک Ticket در پرتال آنلاین تیکتینگ و سامانه پاسخگویی درلحظه با ارسال تیکت پشتیبانی آنلاین، این امور را به اطلاع ما برسانید و مطمئن باشید که سریعاً جواب خواهید گرفت. در این پرتال می توانید ارجاعات خود را نیز رهگیری کنید.

پشتیبانی دقیق از سیستم های کامپیوتری:
شرکت مهندسی شبکه نتمارک علاوه بر سرویس و نگهداری سیستم ها و شبکه های رایانه ای در اجرای پروژه های شبکه و پسیو شبکه و تجهیزات سخت افزاری نیز فعالیت می کند. به دلیل حضور کارشناسان مجرب و با تجربۀ کافی در امور مربوطه، این امر یک مزیت عمده در فعالیت های نگهداری محسوب می شود.

 

هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

 

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                 26100584(9821+)

 

فکس:                                      26100574


باگی که به سادگی واتس آپ را گول می‌زند

حذف پیام‌های ارسالی در واتس آپ به واسطه یک باگ بعد از زمان طلایی

یکی از قابلیت‌هایی که کاربران واتس آپ مدت‌ها منتظر آن بودند، قابلیت حذف پیام است، قابلیتی با نام Delete For Every One. این قابلیت هم اکنون برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

قابلیت حذف پیام به کاربران واتس آپ امکان می‌دهد که پیام‌‌های ارسالی خود در چت‌‌های خصوصی و یا گروه‌‌ها را که به اشتباه ارسال شده است، پاک کنند. بی‌اغراق می‌توان این قابلیت را یکی از بهترین قابلیت‌‌هایی دانست که طی این سال‌‌ها به واتس آپ اضافه شده است.

اما کاربران واتس آپ تنها تا 7 دقیقه بعد از ارسال پیام می‌توانستند از قابلیت حذف پیام استفاده کنند که این محدودیت برای هر دو چت‌‌های خصوصی و گروهی وجود داشت. اما اگر بعد از این 7 دقیقه زمان طلایی کاربری بخواهد پیامی ‌را حذف کند چطور؟ آیا امکانی برای انجام این کار وجود دارد؟ بله یک ترفند عالی برای این کار هست!

یک وبلاگ‌نویس فرانسوی توانسته است باگی را در واتس آپ پیدا کند که به واسطه آن می‌توان بعد از حتی 7 دقیقه هم پیام‌‌ها را حذف کرد. جالب اینجاست که این بار محدودیت زمانی به 7 روز رسیده است! بعلاوه می‌توان پیام‌‌های خوانده شده را هم حذف کرد.

اما چگونه از این باگ استفاده کنیم؟ برای استفاده از این باگ تنها باید چند گام ساده زیر را طی کنید:

1- به بخش تنظیمات تلفن همراه خود بروید.

2- وای فای و داده‌‌های تلفن خود را غیرفعال کنید.

3- از بخش تنظیمات تلفن هوشمند، وارد بخش اپلیکیشن‌‌ها شوید.

4- اپلیکیشن واتس آپ را انتخاب کنید و گزینه Force stop را برگزینید.

5- دوباره به صفحه اصلی تنظیمات تلفن همراه برگردید.

6- گزینه Date & Time را انتخاب کنید.

7- تنظیمات اتوماتیک ساعت و تاریخ (Automatic date & time) را غیرفعال کنید.

8- حالا تاریخ و ساعت گوشی هوشمند خود را دقیقا به همان تاریخ و ساعتی تغییر دهید که پیام را ارسال کرده‌اید.

9- حالا دوباره برنامه واتس آپ را باز کنید و به سراغ پیام ارسالی خود بروید.

10- روی پیام ضربه بزنید و گزینه Delete را انتخاب کنید.

11- در کمال تعجب می‌بینید که هر دو گزینه Delete for me و Delete for everyone نمایش داده می‌شود!

12- حالا گزینه Delete for everyone را انتخاب کنید تا به جای پیام حذف شده عبارت This message was deleted نمایش داده شود.

به همین راحتی واتس آپ گول می‌خورد و می‌توانید حتی بعد از 7 دقیقه طلایی هم پیام‌‌های دلخواهتان را از چت‌‌های خصوصی و یا گروهی پاک کنید. تنها این مسئله را در نظر بگیرید که پیام چند دقیقه دیرتر از شما، روی گوشی گیرنده حذف می‌شود.


 

 

لینک کانال تلگرام نتمارک: کلیک کنید

 

هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

 

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                   26100584(9821+)

 

فکس:                                     26100574

.

مجموعه تخصصی نتمارک

مشاوره | اجرا | پشتیبانی شبکه های کامپیوتری| سانترال| خدمات شبکه | پشتیبانی سخت افزار – پشتیبانی نرم افزار | خدمات آی تی | راه اندازی شبکه | خدمات پشتیبانی شبکه و سرور | مدیریت شبکه | قرارداد تعمیر و نگهداری شبکه | دوربین مداربسته| ویپ| راهکارهای جامع امنیت| تلفن:26100584-021

مایکروسافت مهلت ارتقا رایگان به ویندوز 10 را تا چند روز دیگر تمدید کرد

مایکروسافت امروز در سایت رسمی خود اعلام کرد که امکان ارتقا رایگان سیستم عامل‌های ویندوز 7 و 8.1 به ویندوز 10 تا چند روز دیگر تمدید شده ‌است و کاربران همچنان می‌توانند با استفاده از این فرصت دستگاه‌های خود را به صورت رایگان به این سیستم عامل مجهز کنند.

پیش از این قرار بود این فرصت ارتقا رایگان به ویندوز 10 تا تاریخ 31 دسامبر سال گذشته (10 دی) به پایان برسد اما مایکروسافت امروز در سایت رسمی خود اعلام کرد که بازهم فرصت استفاده از این قابلیت تا چند روز دیگر وجود خواهد داشت. طبق اطلاعات موجود در صفحه رسمی ویندوز 10 از سایت مایکروسافت این قابلیت ارتقا رایگان تا تاریخ 16 ژانویه (26 دی) ادامه خواهد داشت.

 

اگرچه طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت این قابلیت‌ تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار دارد اما با بررسی روش انجام این ارتقا می‌توان گفت که مایکروسافت این محدودیت‌ها را تنها در ظاهر موضوع بیان می‌کند. به نظر می‌رسد علاقه مایکروسافت به افزایش تعداد کاربران ویندوز 10 و در نتیجه کاهش تعداد کاربران دیگر نسخه‌های ویندوز، این کمپانی را به تمدید قانونی این مهلت واداشته است.


مایکروسافت تاکنون اطلاعاتی را در زمینه تعداد کاربران ویندوز 10 که با استفاده از این مهلت قانونی به این سیستم عامل مهاجرت کرده‌اند منتشر نکرده سایت NetMarketShare اخیراً اعلام کرده است که در حال حاضر 32.93 درصد از کل کاربران سیستم عامل ویندوز، از ویندوز 10 استفاده می‌کنند. از سوی دیگر هنوز ویندوز 7 پرطرفدارترین سیستم عامل مایکروسافت است و در حدود 43.08 درصد کل کاربران را به استفاده از خود جلب کرده است. در این رده بندی ویندوز 8.1 نیز با 5.71 درصد در رده سوم قرار دارد.