کلیه خدمات کامپیوتر,لپ تاپ,شبکه در محل

خدمات کامپیوتر - نصب شبکه -پشتیبانی شبکه-تعمیر کامپیوتر-کلیه خدمات تعمیر در محل-تدریس خصوصی کلیه دوره های کامپیوتری

کلیه خدمات کامپیوتر,لپ تاپ,شبکه در محل

خدمات کامپیوتر - نصب شبکه -پشتیبانی شبکه-تعمیر کامپیوتر-کلیه خدمات تعمیر در محل-تدریس خصوصی کلیه دوره های کامپیوتری

یوزر پسورد نود سی و دو


Username: EAV-0160046309

Password: ut9dx75vka

Expiration: 03/08/2016

=======================================

Username: EAV-0160161232

Password: b3h6b87ksx

Expiration: 05/08/2016

=======================================

Username: EAV-0160048774

Password: 69bt2ja96t

Expiration: 03/08/2016

پارامتر های مهم در انتخاب پیمانکار شبکه – مشاور شبکه

پارامتر های مهم در انتخاب پیمانکار شبکه – مشاور شبکه

مشاوره و طراحی امنیت شبکه

برای انتخاب یک پیمانکار شبکه / مشاور شبکه به منظور برون سپاری شبکه ( یا برون سپاری بخش از خدمات شبکه ) نکات ذیل حائز اهمیت است:

سابقه کاری پیمانکار شبکه / مشاور شبکه: سابقه کاری یا رزومه پیمانکار شبکه / مشاور شبکه که شامل بخشی از لیست مشتریان پیمانکار / مشاور، سوابق، پروژه های انجام شده و توانائی های وی می باشد می تواند در انتخاب صحیح پیمانکار / مشاور تاثیر ویژه ای داشته باشد. هرچه مدت زمان همکاری پیمانکار / مشاور با مشتریانش بیشتر باشد نشاندهنده رضایتمندی آنهاست.

توانائی فنی، دانش بروز و تجربه کافی: یکی دیگر از پارامترهای انتخاب پیمانکار / مشاور درک صحیح و دقیق از نیازهای کارفرما و ارائه مشاوره و راهکار خود طی برگزاری جلسه آشنائی می باشد. که این درک صحیح و دقیق که منجر به ارائه مشاوره و راهکار مناسب می شود از تجربه کافی، توانائی فنی و دانش بروز پیمانکار / مشاور سرچشمه می گیرد.

تیم های تخصصی: از دیگر معیار های انتخاب پیمانکار شبکه / مشاور شبکه دارا بودن تیم تخصصی در زمینه راهکار و خدمات مربوطه می باشد.

شرکت نتمارک شامل تیم های تحقیق و توسعه در زمینه سرویس ها و خدمات تحت شبکه، تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه و زیرساخت، خدمات و پشتیبانی تلفن تحت شبکه ( ویپ )، تیم طراحی و اجرای دیتا سنتر، تیم طراحی و اجرای شبکه وایرلس داخلی، تیم طراحی و اجرای راهکار تهیه نسخ پشتیبان ( بکاپ )، تیم طراحی و اجرای پسیو شبکه شامل اجرای کابل و داکت، دوربین مدار بسته و سیستم های تلفن، تیم تحلیل، طراحی و برنامه نویسی در زمینه نرم افزارهای سفارشی سازمانی، تیم طراحی وب سایت و SEO و تیم پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. )

پرسنل آموزش دیده: آموزش علمی پرسنل یکی دیگر از معیارهای انتخاب پیمانکار شبکه / مشاور شبکه می باشد که مدارک معتبر بین المللی خود نشاندهنده دانش و تجربه پرسنل میباشد. ( متاسفانه برخی از شرکت های پیمانکار به جهت عقد قراردادها با قیمت پائین نسبت به سایرین، کاهش هزینه های خود و سود آوری هرچه بیشتر قراردادهای خدمات شبکه از پرسنل آموزش ندیده، مبتدی با کارائی کم به جهت ارزان بودن دستمزدهای آنها استفاده می کنند که در نهایت به ضرر کارفرما و نارضایتی وی از برون سپاری شبکه / خدمات شبکه می گردد.

نمونه قرارداد جامع: از دیگر پارامتر های انتخاب یک پیمانکار شبکه / مشاور شبکه مطالعه پیش نویس قرارداد وی می باشد. هرچقدر این قرارداد جامع تر باشد و نیازهای کارفرما را پوشش دهد و یا امکان انعطاف در مقابل نیاز های کارفرما را داشته باشد، نشان دهنده توانائی پیمانکار شبکه / مشاور شبکه می باشد




021-26100584




پاسخگویی تلفنی توسط مشاورین و کارشناسان مجرب


در مورد رفع مشکلات و سئوالات شما در زمینه رایانه و اینترنت





هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"


تلفن  تماس :         

   26100584  (9821+)   


کارشناس پشتیبانی :

09125149569 

.