کلیه خدمات کامپیوتر,لپ تاپ,شبکه در محل

خدمات کامپیوتر - نصب شبکه -پشتیبانی شبکه-تعمیر کامپیوتر-کلیه خدمات تعمیر در محل-تدریس خصوصی کلیه دوره های کامپیوتری

کلیه خدمات کامپیوتر,لپ تاپ,شبکه در محل

خدمات کامپیوتر - نصب شبکه -پشتیبانی شبکه-تعمیر کامپیوتر-کلیه خدمات تعمیر در محل-تدریس خصوصی کلیه دوره های کامپیوتری

پشتیبانی شبکه- نصب شبکه -عیب یابی شبکه

چرا برخی از مدیران یک شرکت حرفه ای را برای خدمات پشتیبانی شبکه انتخاب کنند؟ آیا میدانید حدود 45 درصد مدیران سازمانها از اینکه با یک کارمند IT قرارداد پشتیبانی شبکه امضا کرده اند پشیمان هستند ؟ مواردی مثل عدم تعهد ، مرخصی های متعدد و ناگهانی ، عدم تخصص و تجربه کافی و … رایج ترین چالش هایی هستند که مدیران سازمانها با کارمند شبکه خود دارند! یکبار برای همیشه ، پشتیبانی شبکه سازمان خود را به یک شرکت متعهد بسپارید و با خیالی آسوده به کسب و کار خود بپردازید. شبکه سازمان توسط یک تیم متخصص و باتجربه ، مرتب کنترل و نظارت میشود و کوچکترین مشکلات فنی و امنیتی نیز از چشمان متخصصان شرکت خدمات پشتیبانی شبکه دور نمی ماند.

مدیران زیرک و آینده نگر به منظور افزایش راندمان و کاهش هزینه های نگهداری نصب و پشتیبانی شبکه سازمان ، همیشه کیفیت ممتاز خدمات شبکه یک شرکت خوش نام را، به خدمات ارزان قیمت یک شخص پیمانکار ترجیح میدهند و به خوبی میدانند که حجم امور خدمات نگهداری از شبکه به قدری حساس و زیاد است که یک گروه حرفه ای و باتجربه باید به آن رسیدگی کنند نه یک نفر!

نتمارک به لطف برخورداری از دانش روز و هماهنگی بالای تیمی که حاصل چندین سال سابقه کاری است ، توانسته کارنامه ای درخشان در حوزه خدمات شبکه از خود به جای بگذارد و به عنوان یکی از شرکت های موفق در امر راه اندازی و خدمات پشتیبانی شبکه مطرح و انتخاب اول مدیران سخت گیر ! باشد ؛ بله مدیرانی که برای کسب و کار خود زحمت بسیار کشیده اند نیازهای خاصی هم باید داشته باشند و این سخت گیری آنهاست که توانسته است آنها را به جایگاه فعلی شان برساند. نتمارک در لیست رضایتمندی مشتریان خود ، از این قبیل مدیران سخت کوش ، زرومه ای خوب دارد. با توجه به اهمیت بالای یکپارچگی و پایداری یک شبکه برای سازمان ، نتمارک برنامه ای مناسب برای تامین امنیت و نگهداری از تجهیزات شبکه سازمان شما ارائه میکند و با پشتیبانی های سریع و انجام بازدیدهای دوره ای منظم ، مشکلات شبکه را در کمترین زمان ممکن برطرف میکند. نتمارک خود را به صورت حرفه ای مسئول نگهداری و محفاظت از شبکه سازمان شما می داند.

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری چه کاربردی دارند ؟

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شرکت ها ، کارخانه ها و سازمان های متوسط و بزرگی که دارای شعب مختلف در سرتاسر کشور هستند و دفتری مرکزی آنها از طریق یک شبکه داخلی به شعب خود متصل شده است ، با استفاده از خدمات پشتبانی شبکه میتوانند کنترل کاملی روی شعبات خود داشته باشند که می بایست قرارداد پشتیبانی شبکه با یک شرکت معتبر انعقاد کنند.

یکی دیگر از کاربردهای خدمات پشتیبانی شبکه ، کنترل نصب و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بانکها و موسسه های مالی میباشد که با توجه به حساسیت ویژه در خدمات اینترنت بانک ، فقط یک شرکت راه اندازی شبکه حرفه ای و باتجربه میتواند جوابگوی نیازهای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بانکها و موسسه های مالی باشد.

اخیرا توجه ویژه ای به راه اندازی شبکه در موسسه های آموزشی شده است. پشتیبانی شبکه آموزشگاه ها و مراکز آموزشی نیز یکی دیگر از کاربردهای مرسوم خدمات پشتیبانی شبکه میباشد که سبب میشود این مراکز بتوانند به نحوا احسن ، برنامه های آموزشی خود را در بستر یک شبکه یکپارچه به کاراموزان خود ارائه دهند.

خدمات پشتیبانی شبکه نتمارک چه ویژگی هایی دارد؟

بررسی و آنالیز شبکه : کارشناسان نتمارک با تهیه نقشه از وضعیت موجود شبکه، کلیه تجهیزات شبکه سازمان را ثبت میکنند و با انجام تست های مختلف، وضعیت سلامت تجهیزات فیزیکی شبکه اعم از کابل ها، سرورها، کلاینت ها و … را مورد بررسی دقیق قرار میدهند و گزارشات آن را به مدیران ارائه میکنند. با توجه به اهمیت بالای سرور در شبکه، کلیه سخت افزارها و سرویس های نصب شده روی سرور مورد بررسی دقیق قرار میگیرند و متخصصان نتمارک با آنالیز دقیق اطلاعات و داده های موجود ، عوامل مشکلات و اختلالات شبکه سازمان را شناسایی میکنند.

 رفع مشکلات و بهینه سازی شبکه : پس از آنالیزها و شناسایی ایرادات شبکه، کارشناسان نتمارک شروع به برطرف کردن اختلالات و بهینه سازی های مختلف میکنند. رفع ایرادات سخت افزاری در اولویت بالایی میباشد و تجهیزات معیوب به سرعت تعمیر و یا تعویض میشوند. سرورها و ویندوزهای مجازی با آرایش و چینش صحیح کنار همدیگر قرار میگیرند و مشکلات مربوط به اکتیودایرتوری ، دسترسی کاربران به فایلهای سرور و انواع پالیسی ها متناسب با نیازها و اهداف سازمان مورد بررسی و بهینه سازی قرار میگیرند و تنظیمات مداوم برای تمام عناصر شبکه سازمان شما توسط متخصصان نتمارک انجام میگیرد.

پشتیبانی مداوم و به موقع : در نتمارک ، بازدیدهای دوره ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و در قرارداد پشتیبانی شبکه نیز لزوم اجرای آن حتما قید میشود. پس از رفع اختلالات شبکه ، کارشناسان با آنالیزهای منظم ، به پایش شبکه میپردازند تا دیگر مشکلی در شبکه سازمان باقی نماند. واحد مراقبت از مشتریان نتمارک  نیز بطور مستمر ، فعالیت های مربوط به خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان خود را مورد نظارت قرار میدهد تا تمام موارد داخل قرارداد پشتیبانی شبکه بین سازمان شما و نتمارک بطور کامل و صحیح انجام پذیرد.

ارائه گزارشات و مستندات : کلیه اموری که توسط متخصصان نتمارک برای شبکه سازمان شما انجام میشود ، بطور کامل ثبت میشود و گزارشات آن طی بازه های زمانی که سازمان تعیین میکند ، در اختیار مدیران قرار میگیرد. کارشناسان نتمارک همیشه آماده ارائه مشاوره در رابطه با خدمات پشتیبانی شبکه به مدیران سازمان میباشند و در صورت درخواست و نیاز سازمان برای برقراری جلسه مشاوره ، نتمارک کارشناسان خود را به محل سازمان اعزام میکند تا پاسخگوی نیازها ، سوالات و مشکلات شبکه سازمان شما باشند.

بررسی رضایت مندی مشتریان : نتمارک با شعار مشتری مداری ، تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود انجام میدهد و پس از انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه با سازمان ، ستاد مراقبت از مشتریان نتمارک در بازه های زمانی منظم ، فرم نظرسنجی برای مدیر سازمان ارسال میکند تا خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان نتمارک مورد ارزیابی های کیفیتی قرار بگیرد و این رضایتنامه کتبی ، در گنجینه رزومه های رضایت مشتریان نتمارک نگهداری میشود.

بعد از سفارش خدمات پشتیبانی شبکه نتمارک، چه اتفاقی می افتد؟

پس از مطالعه کاتالوگ خدمات پشتیبانی شبکه و ثبت درخواست تماس ، یکی از کارشناسان روابط عمومی نتمارک با مسئول دفتر شما تماس می گیرد و هماهنگی های لازم جهت اعزام کارشناس و قرار ملاقات با شما انجام می شود و در طی جلسه ای ، چالش ها و مشکلات شبکه سازمان شما مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. سپس کارشناسان نتمارک به منظور شناسایی علت خرابی های شبکه ، از طریق تست های مخنلفی که روی تجهیزات سخت افزاری و سرویس های نرم افزاری شبکه سازمان انجام می دهند ، وضعیت کنونی شبکه سازمان شما را از نظر فنی و امنیتی آنالیز می کنند و بهترین راهکارهای اصولی برای رفع اختلالات موجود ، در قالب گزارشات و مستندات به مدیران سازمان تسلیم می شود. پس از انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه ، متخصصان نتمارک با توجه به داده ها و اطلاعات موجود در آنالیزهای حاصل از تست شبکه ، ابتدا تجهیزات معیوب را به سرعت تعمیر و یا تعویض می کنند و بسته به نیازها و اهداف سازمان و به منظور رفع عیوب و بهینه سازی ، تنظیمات مختلفی روی سرویس های نرم افزاری تحت شبکه  انجام می دهند. پس از رفع کلیه خرابی ها و اختلالات ، متخصصان باتجربه نتمارک با ارائه برنامه ریزی های دقیق برای اقدامات پیشگیرانه و بازدیدهای دوره ای و منظم ، از بروز اختلالات و خرابی های احتمالی شبکه سازمان جلوگیری می کنند و از طریق پشتیبانی سریع و به موقع ایرادات شبکه را در کمترین زمان ممکن برطرف می سازند. کلیه اقدامات کارشناسان پشتیبانی شبکه در سازمان شما ، تحت نظارت واحد مراقبت از مشتریان نتمارک بوده و مستندات آن در بازه های زمانی مشخص به مدیران سازمان ارائه میشود.


 

 

لینک کانال تلگرام نتمارک: کلیک کنید

 

هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

 

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                   26100584(9821+)

 

فکس:                                     26100574

.

مجموعه تخصصی نتمارک

مشاوره | اجرا | پشتیبانی شبکه های کامپیوتری| سانترال| خدمات شبکه | پشتیبانی سخت افزار – پشتیبانی نرم افزار | خدمات آی تی | راه اندازی شبکه | خدمات پشتیبانی شبکه و سرور | مدیریت شبکه | قرارداد تعمیر و نگهداری شبکه | دوربین مداربسته| ویپ| راهکارهای جامع امنیت| تلفن:26100584-021

8 گیگابایت رم بهتر است یا بهینه سازی؟ مقایسه سرعت آیفون X با وان پلاس 5 و تلفن هوشمند ریزر




6 یا 8 گیگابایت حافظه رم بهتر است یا بهینه سازی نرم افزار و سخت افزار؟ این سوالیست که می تواند کاربران تلفن های هوشمند را به دو دسته تقسیم کند. اگر طرفدار اپل و گوشی های این شرکت باشید بدون شک داشتن سخت افزار و یک پلتفرم نرم افزاری به شدت یکپارچه و هماهنگ را ترجیح می دهید و در غیر این صورت به احتمال زیاد انتخاب شما داشتن حافظه رم بیشتر برای خاطر جمع شدن از عملکرد بی نقص و بدون لگ دستگاه است. اما مقایسه گوشی هایی در دو سوی این طیف چه نتیجه ای خواهد داشت؟ ویدئویی که مشاهده می کنید با کنار هم گذاشتن آیفون X به عنوان دستگاهی با قدرتمندترین پردازنده حال حاضر تلفن های هوشمند، وان پلاس 5 به عنوان دستگاهی اندرویدی با عملکرد سخت افزاری خیره کننده و 8 گیگ حافظه رم و تلفن هوشمند ریزر به عنوان دستگاهی ساخته شده مخصوص گیمرها با 8 گیگابایت رم در پی یافتن همین جواب است.





 

 

لینک کانال تلگرام نتمارک: کلیک کنید

 

هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

 

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                   26100584(9821+)

 

فکس:                                     26100574

.

 

اتریوم چیست و چه تفاوت هایی با بیت کوین دارد؟

اتریوم (Ethereum) را میتوان ستاره پرفروغ عالم پول های رمزپایه دانست چراکه در کمتر از دو سال توانست دومین ارز دیجیتالی بزرگ دنیا شود. ارزش آن به یکباره دچار انفجار شد و زمینه را برای شکل گیری صدها ارز مجازی دیگر فراهم نمود.

ارزش اتر (واحد پول اتریم) که در سال ۲۰۱۵ میلادی رسما وارد گردش شد و با سرعتی سرسام آور افزایش یافت تا اینکه به سال ۲۰۱۷ میلادی رسیدیم. حالا هر اتر ارزشی در حدود هفتصد دلار دارد.

اتریوم چیست؟

در گروه ارزشمندترین واحدهای پول دیجیتالی اتر سومین جایگاه را بعد از دش (با ارزش حدودی هزار دلار) در اختیار دارد و ارزش کل بازار آن نیز بعد از بیتکوین در جایگاه دوم جهانی قرار دارد. تکنولوژی مورد استفاده توسط این ارز مجازی بلاکچین اتریوم نام دارد که نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط ویتالیک بوترین برنامه نویس ۱۹ ساله بیتکوین (در آن زمان) تعریف شد.

با گذشت زمان بر میزان محبوبیت این پول رمز پایه اضافه گردید و قیمت آن نیز همانطور که احتمالا در جریان هستید در ماه های اخیر با افزایشی بی سابقه روبرو بوده است. کل ارزش تمامی اترهای در گردش حالا برابر با ۴۶ میلیارد دلار با قیمت ۴۸۰ دلار بابت هر سکه برآورد شده. محض اطلاع شما باید بگوییم که هم اکنون ارزش بیت کوین های در گردش دنیا مجموعا ۱۸۰ میلیارد دلار تخمین شده که در آن قیمت پایه برای هر بیت کوین ۱۰ هزار دلار است.

کل ارزش تمامی اترهای در گردش حالا برابر با ۴۶ میلیارد دلار است

در سال ۲۰۱۳ بوترین، اتریوم را نوعی بهبود برای بیتکوین تصور می کرد. این پلتفرم درست مانند بیت کوین نوعی شبکه پرداخت غیرمتمرکز است که پول رمزگذاری شده مختص به خود را دارد و امکان انجام عملیات های پرداخت ناشناس در اینترنت را بدون نیاز به بانک یا موسسات ثالث فراهم می آورد.

در این شبکه تراکنش های کدگذاری شده درون نوعی دفتر مرکزی غیرمتمرکز به نام بلاکچین ذخیره سازی می شوند و تمامی افراد نیز میتوانند روی شبکه آنها را مشاهده نمایند.

تفاوت هایش با بیتکوین چیست؟

از آنجا که اتریوم از نظر میزان ارزش بازار در جایگاه پس از بیتکوین قرار دارد، برخی دست به مقایسه میان این دو زده اند. برای مثال رشد سریع این ارز رمز پایه درست مانند بیتکوین باعث شده که ادعاهایی در مورد حبابی بودن بازار آن مطرح شود با این همه، طرفدارانش باور دارند که اتریوم چندین برتری نسبت به بیتکوین دارد که آن را متمایز می نماید:

نخست آنکه اتریوم وجود «بلوک» ها را ممکن می کند؛ منظور همان سوابق مربوط به تراکنش های ارز رمزپایه است که به مراتب سریع تر از بیتکوین می توان ایجادشان کرد. البته همانطور که احتمالا می دانید استفاده خرده فروشان و فروشگاه های مجازی از بیتکوین به مراتب گسترده تر از اتریوم بوده با این همه هواداران اتریوم باور دارند که بهره وری این پول، آن را به گزینه بهتری برای انجام تراکنش های مالی تبدیل می کند.

اما اصلی ترین مزیت اتریوم آن است که تکنولوژی پایه آن امکان استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث را نیز فراهم می کند و کاربران صرفا به استفاده از ارز برای حضور در شبکه محدود نخواهند بود.

جاذبه بیتکوین اما در پولی نهفته است که کنترلش تنها در اختیار یک گروه قرار ندارد و نیازی نیست که از طریق یک سرور مرکزی اجرا شود؛ در مقابل فعالیت در شبکه اتریوم نتنها از طریق خود اتر که بسیاری چیزهای دیگر امکان پذیر است.

اگر فایل های خود را روی یک سرویس ذخیره سازی مبتنی بر کلاود نظیر دراپ باکس نگهداری نمایید در واقع به دراپ باکس اطمینان کرده اید تا کنترل فایل هایتان را در اختیار بگیرد اما در یک شبکه غیرمتمرکز شما سرونوشت خود را در دست دیگرانی قرار می دهید که از آن شبکه استفاده می کنند و منافعی در حفظ و نگهداری آن دارند.

در حال حاضر تعدادی اپلیکیشن بر پایه اتریوم ساخته شده و برخی استارتاپ ها از این شبکه برای درآمدزایی با کمک جمع سپاری از طریق سکه های مجازی یا ICO (که اتر یا دیگر ارزها را در ازای دریافت ژتون دسترسی به یک سرویس خاص تبادل می کنند) استفاده می نمایند.

چه عواملی بر قیمت اتریوم اثر می گذارند؟

روند افزایش قیمت اتریوم به مراتب از بیتکوین کندتر بوده است و در ۱۸ ماه نخست آغاز به فعالیتش حتی روی ۱۰ دلار ثابت مانده بود. اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی اما به تدریج ارزش این ارز دیجیتالی بالا رفت و در ماه ژوئن به رقم ۳۹۵ دلار رسید که یک ماه بعد با افت قیمت شدید روبرو شده و به ۱۵۵ دلار تنزل یافت اما در نهایت وارد یک منحنی پایدار صعودی شد.

افزایش قیمت اتریوم اما تا حدود بسیار زیادی مرهون رشد یکباره ارزش بیت کوین بود که علاقه و توجه کاربران به ارزش های آنلاین را هم بالا برده بود. این ارز مجازی در ماه های اخیر حمایت گسترده شرکت های بزرگ دنیا را نیز دریافت کرده است.
اما همانطور که اشاره کردیم اتریوم در برهه یا برهه هایی نیز با افت ارزش روبرو بود که این مساله نیز تا حدود زیادی به خاطر نگرانی های امنیتی و تغییرات کلی بازار از جمله فروش اتریوم توسط سرمایه گذاران بزرگ یا انتشار خبرهای مختلف در رابطه با آن بوده است.
در سطرهای بالاتر اشاره نمودیم که قیمت اتریوم بالغ بر ۲۰ درصد در یک روز افت پیدا کرد که این مساله نیز به خاطر کم شدن اطمینان به آن و همچنین انتشار شایعات بی پایه و اساس در مورد مرگ بوتریون بود.

چه کسی اتریوم را ساخت؟

یکی از بزرگ ترین اسرار عالم تکنولوژی هویت سازنده بیتکوین است. گفته می شود فردی با نام مستعارساتوشی ناکاموتو این ارز مجازی را ساخته و کاربران و روزنامه نگاران تلاش های نافرجامی را برای کنار زدن نقاب از چهره خالق بیت کوین داشته اند. اما بر خلاف بیت کوین هویت خالق اتریوم همواره مشخص بوده است.

بوترین یکی از شهروندان کانادایی است که در روسیه متولد شده و ایده خود برای ارز مجازی مورد بحث را در سال ۲۰۱۳ و زمانی که تنها ۱۹ سال داشت مطرح نمود و در فاصله زمانی دو سال بعد از این اتفاق ایده اش را عملیاتی کرد.

بوترین مدال برنز المپیاد کامپیوتر سال ۲۰۱۲ را دریافت کرده است

او از همان دوران جوانی استعدادی خارق العاده در ریاضیات داشت و حتی مدال برنز المپیاد بین المللی کامپیوتر سال ۲۰۱۲ را نیز برنده شد.

بوترین ۱۷ ساله بود که خبرهایی در مورد بیت کوین را از زبان پدرش شنید، به تدریج شروع به نوشتن محتوا برای وبسایت های تخصصی بیتکوین کرد.

وی ایده اش در مورد اتریوم را در سال ۲۰۱۳ میلادی و تحت عنوان نوعی «شبکه استخراج غیرمتمرکز ترکیب شده با پلتفرم توسعه نرم افزاری» مطرح نمود.

او بعد از دریافت  فلوشیپ تیل به ارزش ۱۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۴ میلادی از دانشگاه واترلو انصراف داد. اواخر همان سال بوترین به همراه کارآفرین کانادایی جوزف لوبین شرکتی به نام Ethereum Switzerland GmbH را راه اندازی کردند.ند نفر از اتریوم استفاده می کنند؟

تقریبا دوازده میلیون نفر در سراسر دنیا از کیف پول های رمزپایه حاوی اتر استفاده می کنند. این کیف پول ها به نوعی می توان اکانت های اتریوم دانست که افراد می توانند بیشتر از یکی از آنها داشته باشند. البته در ماه های اخیر تعداد کیف پول های صرفا حاوی اتر افزایشی قابل توجه یافته و رقم ثبت شده ۱.۶ میلیون نفر در ماه می را پشت سر گذاشته است.

این پول را می توان صرف خرید چه آیتم هایی کرد؟

اتریم درست مانند دیگر ارزهای مجازی به خاطر ناشناس بودن و امنتیش در برابر جعل و سرقت شناخته شده است چراکه طبق آنچه گفته شد تراکنش های مربوط به آن در یک شبکه غیرمتمرکز صورت می گیرند. در این شبکه کاربران می توانند مبالغ هنگفتی را بدون نیاز به پرداخت مالیات (بخاطر نبود واسطه هایی نظیر بانک ها) منتقل نمایند.

اتر را می توان در برخی فروشگاه های آنلاین و البته از طریق مسترکارت های پول مجازی و ویزا کارت ها صرف نمود. علاوه بر این می شود آن را در کیف پول های آنلاین پس انداز نمود و در بهترین زمان ممکن به فروش رساند تا بالاترین سود را به جیب زد.

روی اتریوم سرمایه گذاری کنیم؟

قیمت اتریوم در ماه های اخیر افزایشی قابل توجه پیدا کرده و احتمال می رود که این روند در ماه های آتی نیز ادامه داشته باشد. پول های رمزپایه اما ماهیتی غیرایستا دارند و آنطور که کارشناسان امر هشدار داده اند این حباب هر لحظه امکان ترکیدن دارد اما باید در نظر داشت که اتریوم و پول های مجازی دیگری از جمله بیت کوین بسیاری را ظرف تنها چند هفته میلیونر کرده اند

چگونه نمایش شماره سیم‌کارت بر روی Caller ID دیگر افراد را در آیفون غیرفعال کنیم؟

دلایل پشت پرده در خصوص اقدام به عدم نمایش شماره تلفن همراه بر روی شناساگر تماس گیرنده یا به‌عبارتی‌دیگر کالر آی‌دی (Caller ID) دیگر افراد می‌تواند بسیار متفاوت باشد. ممکن است فرد قصد نداشته باشد تا شخص غریبه‌ای از شماره خط او آگاهی پیدا کرده و یا دریابد که وی از شماره‌ای خارجی در حال برقراری تماس است. در حالتی دیگر ممکن است که طبع کارآگاه بازی فرد کمی گل کرده و قصد داشته باشد تا همانند فیلم‌های اکشن با شماره‌ای مسدود شده و غیر قابل مشاهده با دیگران ارتباط برقرار نماید.

دلایل نامبرده در پاراگراف پیشین و بسیاری از موارد مشابهی که از دایره توجه نویسنده مطلب خارج می‌باشند همگی در زمینه وجود امکانی جهت انسداد نمایش شماره سیم‌کارت بر روی Caller ID دیگر افراد تأثیرگذار می‌باشند. بر همین اساس کمپانی اپل با افزودن قابلیتی به بطن سیستم‌عامل محبوب خود (iOS) این مهم را به‌سادگی هر چه تمام‌تر در اختیار کاربران قرار داده است که در این نوشته طریقه چگونگی فعال‌سازی آن را با یکدیگر می‌آموزیم. پیش از پرداختن به مبحث آموزش ذکر این نکته ضروری است که عملکرد این قابلیت مستقیماً به شرکت ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی (به‌عنوان مثال ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا در کشور ایران) وابسته می‌باشد، لذا اگر گزینه مربوطه در قالب منوی تنظیمات دستگاه تلفن همراه قابل مشاهده نیست، بنابراین شرکت مورد استفاده از این مهم پشتیبانی نمی‌نماید.

برای این منظور ابتدا منوی تنظیمات (Settings) تلفن همراه را گشوده و سپس به دسته‌بندی Phone مراجعه نمایید.

اکنون در صفحه جدید نمایان گردیده، زیرمجموعه Show My Caller ID را گشوده و سپس گزینه مربوط به قابلیت تحت عنوان Show My Caller ID را غیرفعال کنید.

اکنون مراحل با موفقیت به پایان رسیده و ویژگی فعال گشته است که آگاهی از این مهم نیز با برقراری تماس با فرد دیگری قابل فهم می‌باشد (در این حالت برچسب Unknown و یا موارد مشابه به جای شماره سیم‌کارت باید بر روی تلفن همراه وی به نمایش در آید).

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، عملکرد قابلیت انسداد نمایش شماره خط بر روی Caller ID دیگر افراد مستقیماً به پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی باز می‌گردد. درصورتی‌که قصد دارید تا قابلیت را غیرفعال کرده و نحوه کارکرد دستگاه تلفن همراه را مجدداً به حالت پیشین تغییر دهید کافی است تا دو مرتبه به مسیر فوق مراجعه کرده و سپس گزینه Show My Caller ID را فعال کنید (نبود گزینه مذکور در منوی تنظیمات به معنای عدم پشتیبانی شرکت مخابراتی از آن می‌باشد).

آیا به دنبال پشتیبان برای نگهداری شبکه و کامپیوتر سازمان خود می گردید؟ شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ Service & Help Desk

آیا به دنبال پشتیبان برای نگهداری شبکه و کامپیوتر سازمان خود می گردید؟ شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ Service & Help Desk

اگر به دنبال پشتیبان برای نگهداری شبکه و هلپ دسک سرویسهای کامپیوتری Service & Help Desk Support سازمان کوچک، متوسط و بزرگ خود می گردید ما شرکت فنی مهندسی نتمارک، با تجربه 7 ساله در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی کامپیوتر و سرویس های شبکه مناسب شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ Service & Help Desk Support
 به عنوان یک صاحب کار یا کارفرما مسلمآ نمی خواهید که نگران سرویسها و سروهای شبکه و یا سستم های رایانه های خود باشید. اما بدون یک پشتیبانی قابل اطمینان و مستمر، ممکن است سازمان و یا شرکت شما درگیر اختلالات احتمالی شود. از طرفی استخدام یک نیروی داخلی برای پشتیبانی از سیستم های نرم افزاری و کامپیوترهای شبکه ممکن است برای شما گران تمام شود، همچنین با استخدام یک نیرو نمی توانید تخصص و تجربه کافی و لازم، مطابق با تکنولوژی روز دنیا را در اختیار بگیرید.

شرکت معتبر پشتیبان شبکه و کامپیوتر نتمارک
شرکت پشتیبان شبکه نتمارک  می تواند راه حل کامل برای شبکه و رایانه های شما باشد. ما میتوانیم بخش انفورماتیک داخلی شما باشیم. با بخشی از هزینه هایی که برای استخدام نیرو می پردازید. بعلاوه شما تمام مزیت ها، مشاوره و راهنمایی های لازم را در هر برهه ای از زمان بدست خواهید آورد.

شرکت خدمات انفورماتیک و فناوری اطلاعات نتمارک به مدت 7 سال است که پشتیبانی و سرویس و نگهداری شبکه و رایانه های شرکت ها ی مختلف را عهده دار است. ما بیشتر از ۱۵ مهندس و کارشناس خبره در زمینه های مختلف IT را همراه خود داریم و ما در زمینه های تخصصی IT مهارت های کاملی بدست آورده ایم. بنابراین شما می توانید بهترین مساعدت و کمک را همواره در کنار خود داشته باشید و مطمئن باشید که ما کارهای شما را به دیگران نمی سپاریم. ما می توانیم تمامی نیاز های شما را برآورده کنیم و شما فرصت بیشتری برای تمرکز به تجارت اصلی خود خواهید داشت. ما میتوانیم با استفاده از هر راهکار ممکن، از طراحی شبکه داخلی شما گرفته تا نگهداری کامپیوترهای شما به شما و تجارت شما کمک کنیم.

خدمات نگهداری از سیستم IT و پشتیبانی سرویسهای فناوری اطلاعات شرکت خود را به ما بسپارید. نتمارک هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت.
شرکت پشتیبان شبکه و کامپیوتر نتمارک در زمینۀ IT راه حل های جامع و کاملی در راستای بهره وری شبکه به شما ارائه می دهد. به جهت مدیریت شبکه و یا نگهداری از بخش های کلیدی سیستم IT شما. ما یک طرح پشتیبانی برای شما طراحی خواهیم کرد که در خور محیط شما باشد و کلیۀ نیاز های شما بلکه هم بیشتر را پوشش دهد. ما از تمامی سیستم های شما نگهداری می کنیم، سرورها، تجهیزات شبکه ، کامپیوترها و سرویسهای نرم افزاری مالی و حسابداری شرکت و سازمان شما را.

میتوانیم سیستم IT شما را کنترل کنیم، هم کنترل از راه دور (Remote) و هم بوسیله حضور در محل و تمامی مشکلات شما را پیش از اینکه باعث بروز اختلال شوند برطرف سازیم.

این موارد را در سریعترین زمان از شرکت معتبر پشتیبان شبکه نتمارک بخواهید:
ارائه پیشنهادات جهت بهینه سازی سیستم شبکه موجود
ارائه خدمات رایگان جهت بهینه سازی سیستم موجود
رفع عیب سیستم در کوتاه ترین زمان ممکن

پشتیبانی تلفنی شبکه و کامپیوترها:
شما در تمامی ساعات اداری از سیستم پشتیبانی تلفنی ما بهره مند خواهید شد.بیشتر مشکلات از طریق راهنمایی تلفنی قابل حل هستند به شرط آنکه نیروهای فنی نتمارک پشتیبان شما باشند.شما می توانید با این شماره ها تماس بگیرید: 26100584 – 021

پشتیبانی در محل و پاسخگویی فوری:
ما برنامه زمانبندی شده ای جهت بازدید دوره ای از سیستم های شما فراهم خواهیم کرد. برای ارائه سرویس های معمول و مورد نیاز بستر شبکه و کامپیوترهای شما این امر ضروری است و خدماتی از قبیل گردگیری سیستم و چک کردن سرعت سیستم و یا نیاز به Update شدن کامپیوترها و غیره ارائه خواهد شد. البته در مواردی هم که مشکلات ناگهانی پیش می آید در سریع ترین زمان ممکن کارشناس به محل شما اعزام خواهد شد.

یکی از مشکلات موجود در سیستم های کامپیوتری که همواره باعث میرایی زودرس دستگاه ها می شود گرد و خاک است، گرد وخاک به هر صورت وارد کامپیوتر می شود و اگر چنانچه هر چند وقت یکبار سیستم تمیز نگردد باعث گرم شدن بیش از حد فضای داخل کیس می شود که خرابی سیستم را موجب می گردد. طرح سرویس ادواری علاوه بر برطرف کردن مشکلات موجود شامل گرد گیری سیستم ها نیز می باشد تا از خرابی های ناشی از گرد و غبار داخل سیستم جلوگیری شود.

طرح سرویس ادواری سیستم های کامپیوتری:
هدف ما از پشتیبانی سیستم های کاربران، ایجاد سیستم یا شبکه ای است که برای مدت زمان طولانی با حداقل ایرادات فعال بوده که طول عمر سیستم ها در ان حائز اهمیت است. برای دستیابی به این مهم نیاز است تا به صورت دوره ای به سیستم ها رسیدگی شود که این مورد خارج از بحث رفع عیب می تواند باشد. به صورت دوره ای کلیه سیستم ها باز بینی می شوند و اگر مشکلاتی توسط کارشناس دیده شود که کاربر از ان بی اطلاع است رفع شده ودر صورت وجود راه کاری برای بهتر شدن سیستم با توجه به نیاز کاری مشترک تحت عنوان پیشنهاداتی ارائه می گردد. همچنین کلیه سیستم ها گردگیری می شود و درب های کیس ها پلمپ می گردد تا از دسترسی به داخل ان هم جلوگیری شود.

در برخی از موارد شبکه ای گسترده شده و تعدادی کامپیوتر متصل مشغول کارند. اما مشکلات از قبیل کندی سیستم ها،اختلال در ارتباطات و… باعث محیطی غیر قابل اطمینان برای کار می شود که کاربران به مرور زمان مجبور به تحمل شرایط می شوند. پس از بازبینی شبکه و سیستم ها و یافتن مشکلات موجود که معمولاً تکراری نیز هستند ظرف مدت کوتاهی می توان برای همیشه از اینگونه مشکلات رهایی یافت.

در مواردی دیگر مشکلات اختلالات موجود در شبکه ها نیست. به عنوان مثال شبکه ای داریم و تعدادی کاربر که این در این شبکه اینترنت نیز share می باشد وهمه کاربران به صورت مساوی از اینترنت استفاده می کنند.ما می توانیم با استفاده از سرویس های جانبی پهنای باند مربوط به هر کامپیوتر را جدا تعیین کنیم و همچنین در صورت نیاز یک log کلی از فعالیت های کاربر داشته باشیم.

پورتال مشتری و ثبت مشکلات سیستم ها و سرویسهای رایانه ای:
در شرکت معتبر پشتیبانی شبکه و کاپیوتر نتمارک ما ارتباط با شرکت را برای شما آسان نموده ایم. شما می توانید برای تغییر مشخصات خود و یا تغییر برنامه زمانبندی سرویس دوره ای خود و حتی برای اعلام یک خرابی و اعلام نیاز برای حضور کارشناس در سایت شما با وارد کردن یک Ticket در پرتال آنلاین تیکتینگ و سامانه پاسخگویی درلحظه با ارسال تیکت پشتیبانی آنلاین، این امور را به اطلاع ما برسانید و مطمئن باشید که سریعاً جواب خواهید گرفت. در این پرتال می توانید ارجاعات خود را نیز رهگیری کنید.

پشتیبانی دقیق از سیستم های کامپیوتری:
شرکت مهندسی شبکه نتمارک علاوه بر سرویس و نگهداری سیستم ها و شبکه های رایانه ای در اجرای پروژه های شبکه و پسیو شبکه و تجهیزات سخت افزاری نیز فعالیت می کند. به دلیل حضور کارشناسان مجرب و با تجربۀ کافی در امور مربوطه، این امر یک مزیت عمده در فعالیت های نگهداری محسوب می شود.

 

 

 

لینک کانال تلگرام نتمارک: کلیک کنید

 

هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

 

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                   26100584(9821+)

 

فکس:                                     26100574

.